مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  سرهنگ بهرام منصوری  فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از مناطق شهرمحمدیه، موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران کلانتری بیدستان قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل اعلام شده ۸ دستگاه ارز دیجیتال در حال فعالیت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این پرونده ماینر‌ها جمع آوری و ۲ نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت:در پی انجام اقدامات فنی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فردی با هویت مشخص مقادیر زیادی مواد مخدر از استان‌های جنوبی خریداری و نگهداری آن در مخفیگاه خود در شهرستان کوهدشت می‌کند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: در این راستا بلافاصله اقدامات انجام شده در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان قرار گرفت و در نهایت عوامل پلیس طی هماهنگی قضایی در بازرسی از محل اختفای او ۳۰ کیلو و ۵۳۴ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در این رابطه یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و مراتب برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.